Bingolotto!

Jag och Camilla drog till studion där Bingolotto spelas in. Satt och stekte i solen en stund innan Sandra och hennes mamma kom. Pratade, skrattade och fick till x antal misslyckade hoppbilder hahaha, men kul vare!



En stund senare kom en taxi som innehöll Ola och Therese! Riktigt längesen sist, nästan prick 4 månader. Galet.
Det blev kramkalas och "mellanstadiedisco-dans" (som han själv kallade det) hahah. Mysigt värre! 8)

Sedan fick Ola sin julklapp/födelsedagspresent från OF. Alla ville ju att han skulle fått den mycket tidigare, men när det inte finns några spelningar går det tyvärr inte. Trots lång väntan för Ola blev han väldigt glad över allt. Iår fick han en massagedyna ("Är det här en bilstol för barn?" haha), choklad, blommor och ett stort kort från oss alla som var med. (För er OF:are som läser det här vill jag bara tala om att han blev jätteglad och han är verkligen tacksam för allt vi ger honom, vare sig det gäller presenter eller allt stöd. Tummen upp till oss alla!)



Chuck (Shuck? Stavning? Ola gitarrist iaf) och nån mer snubbe kom mitt i allt. "I remember her!", haha Shuck är skön, jaa. Ola gav mig en konstig blick där asså 8)



Dags för genrep för Ola o CO, jag och Camilla drog hem till mig en stund. Mat, klädbyte och lite chill innan det var dags att dra sig till studion igen, denna gången fick mami hänga med. Inne i lilla studion hamnade Sandra och hennes mamma brevid oss, fett kul att vi alla fick sitta tillsammans! Sändningen körde igång och vi spelade Bingo för fullt. Camilla vann 100 kr, wooho! Hatar att vara med i tv, försökte verkligen att se lite seriös ut och inte bara garva som vi lyckades göra förra gången vi var där haha. Fick x antal sms om att vi syntes i bild typ hela tiden. Micks undrade om jag flörtat med kameramannen, men icke sa nicke haha!





Ola körde sin nya singel "Riot" efter lite mer än en timma. Gillar verkligen den låten, den är min favorit på hans senare album. Blev faktiskt bra drag i studion, härligt! Reklampaus och Ola satt och pillade med sitt nya hår typ konstant haha. Sändning igen och Ola blev intervjuad. Blev en del skratt i studion där asså haha, han är fett skön.




Efter sändningen slut drog vi ut i friska luften, fett skönt. Studion var as varm, usch. Efter en stund kom Ola och gänget, och det blev mer presenter. 2 kg Geischa, Zlatan-dvd och Barcelona kallingar och Barcelona deo var väldigt uppskattat haha. Prat, bilder och kramkalas, sedan tack och adjö!






Väldigt bra dag!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

HAHAHA, på bilden längst ner är han lite lik Chuck Bass i Gossip Girl. Han har typ jämt den där minen! HAHHA

2011-06-18 @ 16:02:32
URL: http://alexandra-hellman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0