Danny på Liseberg

Dannys nästa stopp på turnén var Liseberg!

Efter att ha jobbat i några timmar mötte jag upp Mickan i stan och så drog vi mot Liseberg. Mötte en fin bil på vägen haha. Chillade i några timmar innan vi drog in på Liseberg. Mötte upp Abba och gick runt i parken. Mötte killarna i Dirty Loops, kramkalas och handskakningar var det där haha.

Även på Liseberg spelade och lekte vi upp alldeles för mycket pengar haha, men ibland får man ha kul :)
Vi dansade tills vi blev alldeles svettiga på en sån där dansmatta, kastade bollar och spelade på massa hjul. Turen var med oss kan man ju lätt påstå haha. Tillsammans vann vi tre en stor anka, ett stort lejon (?), 1a vinsten i Daimhjulet, stjärnvinst i Geischa och 2a pris i bilar haha. Det var nog allt, tror jag ;)





Drygt en timma innan det började ställde vi oss för att vänta på spelningen. Showen var fett bra idag också, dock inte lika bra som Grönan, men fortfarande jävligt bra! Saknade Alvaro på scen, men i juli så!
Publiken var rätt kass, men det brydde inte jag och Micks oss om. Vi fick ju även med oss folk i närheten haha.











Efter showen var det en gaaalet kass signering. Ingen ordning nånstans, och en massa stress. Vi drog bakom scenen och sa hej istället! En cider på det, en snygg 28-åring fångade min uppmärkssamhet och därav missade vi lite haha, men jag var nöjd! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0