Gröna Lund, lite spontant sådär!

Turnépremiär, det säger väl allt? Kunde verkligen inte låta bli att åka upp till Stockholm. Och jag är så himla glad att jag åkte!

Framme i Stockholm drog jag till Söder och käkade och sen mötta upp Lovisa. Kollade lite i affärer, mötte Mickan och tog en promenad till ett fint MTG hus! Jordgubbar, choklad och en söt, lite stressad, Danny.

Tog båten över till Grönan, spelade och hade riktigt mysigt. "Hälsa från Jonathan så får ni en särskild present" haha självklart. Efter att ha lagt ut alldeles för mycket pengar på spel och roliga hjul gick vi till scenen med lite gosedjur.





Soundcheck på scenen, och världens bästa Alvaro gick lite fram och tillbaka. En stund senare var de klara, och Al gick ut sådär vid sidan om som dom kan på Grönan. Gick fram och hälsade "HEEEEEEJ, gud vad kul att se dig! Verkligen, guuud va kul att se dig igen!!!!" Haha han är så söt, va! En snygg M kom också, sen även E! Under showen gästade dom Danny i EMD-låtarna, kul att se alla tre på scen igen!



Vi intog våra platser, Jonah kom förbi och sa hej. Nervös kille! När allt sedan drog igång märkte man inte av det alls. Och Danny show? Allltså.... WOW va bra! Jag har sedan länge vetat att han kan dansa as bra och att han är jätteduktigt... Men det här, jag har aldrig sett något bättre! Så fucking jävla as bra, och jag är så himla stolt över Danny!

      










      



Magi!

Efter träffade vi Alvaro igen, "när ses vi nästa gång?" Sommar sommar sommar! Blev en pratstund med Matte också. Kommer bli lite trist utan honom med i sommar måste jag erkänna!



Signering för Danny, "förlåt för förut, jag har så dåligt samvete". Gubben! "Jessica! No konsum!" hahah undrar var killen får allt ifrån asså.

Bra bra bra dag med underbara tjejer och finfina killar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0