Laholm

Efter torsdag kommer fredag! Alarmet väcket mig som det skulle strax innan 7. Det var fett jobbigt att gå upp när Micks fick ligga kvar och sova i flera timmar till. Jobbade 9-13, sen möttes vi upp på centralen. Besökte subway och drog till tåget. 1,5 timma senare med tåget undrade vi om vi hamnat rätt... Tacka vet jag storstan...

Tog en buss in till "stan" haha. Chillade i solen och lekte i några timmar innan vi mötte Jenny. Käkade pizza och drack cider, fredagsmys ska det va! Fixade till oss lite innan Lovisa kom, och så drog vi mot Karsefors. Himlen var underbart vacker, men inte fick jag stanna och fota... Hahaha ;) Vi körde ut mitt i skogen, och jag fattar verkligen inte vem som fixar en festplats mitt ute på landet (verkligen LANDET), när det inte ens går bussar dit? Galet.

När vi var framme satt vi kvar i bilen en stund och hade förfest. Hörde att förbandet till Danny lirade så vi drog ut  och kollade läget. Efter nån min försvann vi in öltältet, skål!







Förbandet, SoundTrip, körde en massa covers, de allra flesta kände man igen och kunde sjunga med i. Fick feeling! En viss van kom mitt i allt, det blev kramkalas! "Men heeej, vad gör du här?" haha tja, vad gjorde jag där? 8)



Danny drog igång. Var fan var allt folk? Han och de andra gav järnet iaf. Vi med! Synd bara att vissa bara vill förstöra, men det gick ju bra ändå. Bäst ikväll var nog där Danny bjöd på sig själv i samband med den där stolpen... 8)







Efter spelningen tog vi bilen och körde ut på landet. Fick nästan en timmas mysig pratstund med Danny. Jag tänker inte avslöja mig för mycket, men "Vilket gäng!" HAHAH självklart! Vi pratade om en massa, semester, jobb & utbildning, andra artister och sånt där. Mitt i allt fick jag ett jävla kryp i bh:n haha, FYFAN! "Micks, lyyyys!"
"Jag tappa kuken!" "JESS, VAD SA DU???" hahah pratstunden bjöd på en jäkla massa skratt iaf!
Natten började övergå till morgonen och vi sa hej då. När Lovisa backat och vi precis ska börja åka kom Danny springandes. En sista fråga, sen drog vi iväg till Lovisas sommarstuga. Vi alla sov i ett och samma rum, och jag lyckades somna först... Som vanligt!

Efter knappt 5 timmar sömn drog jag och Lovisa till att bageri och fixade frulle. Mums! Åt en lång frulle, packade ihop oss och drog till Halmstad. Där tog jag och Jenny varsitt tåg hemåt. Mickan och Lovisa fortsatte resan hem till sig.

Braaaaaaaaaa resa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha ja tack för en funny trip :-)

2011-06-21 @ 00:52:23
URL: http://missflingan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0