22 timmar i Stockholm

Har jag sagt att jag älskar Stockholm? Underbar stad det där... :)

I lördag var det dags för en snabbvisit. Drog och käkade på mitt favoritplace, och sen var det dags för en shoppingrunda. När jag var inne på HM och kollade kläder fick jag höra att "Dom där passar inte dig" om ett par leggings jag stod och kollade på. Undrade vad det var för en dryg jävel som lägger en sån kommentar.

Vem var det om inte Danny liksom? Haha tss. Tog nåra sekunder innan jag kände igen honom, keps, solbrillor och orakad. Skulle velat se min min där asså... haha. Blev en trevlig pratstund med honom innan det var dags att shoppa vidare!
(För övrigt passade legginsen perfekt haha)

Stack vidare till Åhléns, Systembolaget och slutligen tog jag tåget till Väsby och Micks. Handlade mat och lite gott till kvällen. Hem till Micks, på med grillen och sedan visade Micks sina skills som grillkock haha. Grillat är godast!
Tog en sjukt behövlig powernap efter maten. Sen fix, cider och tåget till Stockholm! Mötte upp Cicci och drog till gayklubben där Danny skulle lira. Drack cider, shottade och hade galet kul på dansgolvet, bjöd på mig själv rejält haha.


                 Miiiiiiiiiiiiiiickan posade för fullt hahaha



Klockan tickade, och det var dags för... typ strippshow???? Trodde jag skulle dö hahah. En tjej (hon där Izza som var med i Mammas pojkar) och typ sex killar kanske. Snygga killar ja, men annars var det fett äckligt. Spec när Izza kom emot mig, uuuuuuusch. Gav henne en fin blick, då fattade hon poängen och backade undan. Thank u!


"Rödluvan" var ju extremt påklädd jämfört med de andra sen... Bara kallingar!

När alla strippor var borta från scen kom äntligen Danny! Fyra låtar, sjukt bra feeling och man kan väl säga att han bjöd ganska mycket på sig själv... hahaha.





När allt var slut drog vi ut, 5 min senare träffade vi Danny. "Det här är mina bekanta". Pratade HM, pizza "jage, häck, kull, eller knull??" och lite seriösa grejer. Livet är inte alltid lätt... Bubben.
Gick till Slussen och stannade till ännu en stund för att prata. Den killen är verkligen bra.

Till slut tog alla taxi hem. Skönt. Hemma hos Micks konstaterade hon att "Du ska upp om 2.51 h!" Sova, vad är det för något?


Braaaa helg! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0