Bra helg i Göteborg!

Blogg.se strulade så det här inlägget skulle visats för typ 1,5 vecka sen haha, faaaail!


Åh, vilken bra helg jag haft!
I fredagskväll det det salsa en stund, och lite senare sov Virre över hos mig. Har inte sovit med henne på ett år ungefär. Riktigt kul! Låg och pratade i flera timmar, sådär som det ska vara.

Lördagen tillbringades i Nordstan. Jag och Virre är bäst på att shoppa hahah. Kan inte hjälpa det liksom, affärerna kallar på oss ;) Sen var det ju lördagskväll. Party party (som vanligt? haha). Förfest hos mig med Virre, Abba, Patrik, Carl, Rasmus, Adam, Jonathan, Johan och William. Mys!







Synd att batterierna dog typ med en gång, och att jag inte laddat några mer haha. Sånt händer ibland.
Efter några timmas förfestade drog vi in till stan, Trädgårn som gällde igår! Bra musik och bra folk, gillas :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0