Action?

Seg dag. Har varit trött hela dagen lång. Kanske beror på att jag käkar medicin, åkte på halsfluss i helgen. Fail.

Efter dagens jobb åkte jag med morfar till läkarn, han har så ont i benet att han knappt kan gå. Bubben! Visade sig vara något med miniskern, skönt att det inte var något propp eller något så illa.
När jag satt i väntrummet höll jag på att somna, galet vad trött man kan vara. Ändå sover jag drygt 7,5 h varje natt. Får försöka öka till 8 h typ. Strange.

Något jag också är trött på är tillvaron. 3 veckor sen jag var iväg på gig, nu börjar jag bli lite uttråkad haha. Fel ordval kanske, jag gillar livet i Göteborg med min familj och mina vänner. Men det är aldrig fel med lite miljöombyte, träffa andra vänner och nya människor, och lyssna på skön musik.
Jag längtar verkligen efter sommarn, känns som att det här sommarn kommer bli riktigt bra!



Något av det bästa förra sommarn var Västerås & Enköping-turnén!



Nu är det sovdags, godnatt!

Kommentarer
Postat av: lovisa

det kommer bli bäst i sommar! :D

2011-05-19 @ 17:32:35
URL: http://lovisaeskilsson.wordpress.com
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Haha Enköping, minnen den där fina lilla dansen framme vid kravallstaketet :P

2011-05-20 @ 11:53:32
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0