Veronica Maggio på Liseberg

Man kan inte kalla kvällen något annan än magisk. Blå himmel, sol och ett knökfullt Liseberg. Är så glad att jag och Abba var där en timma innan det började, vi hamnade 5 m från scenen lite på sidan. Perfekt läge.
Vi slapp stå i kön från Korsvägen till huvudentrén. Galet att en artist kan dra så mycket folk!

Veronica Maggio blandade kvällens spelning med nya och gamla låtar, men mest nya. Det är jag glad för. Tycker att hennes nya album, "Satan i gatan", är sjukt bra!
Favoritlåtar? "Mitt hjärta blöder", "Snälla bli min", "Jag kommer", "Satan i gatan", "Sju sorger" och "Välkommen in". Ganska många låtar som är sjukt bra med andra ord!











Hela Liseberg sjöng med i Maggios låtar. Magi helt enkelt.
Det enda jag tycker var tråkigt var att hon inte lät publiken vara med så mycket, typ att bandet spelar, hon är tyst, och publiken får sjunga. Det hände bara en gång, dessutom på att rätt trist stycke. Men förutom det var det gaaaaalet bra!

Efter spelningen drog och jag Abba och åkte Lisebergsbanan och hängde i spelhuset läääänge haha. Vi hann rida på hästar, spela vad-det-nu-kallar (air hockey ? ) och dansa. Gratisspel x 4 gillar vi, eller hur Abba? ;) hahaha

Fett mysig kväll, jag älskar Göteborg och Liseberg!


Kommentarer
Postat av: Lena - Världen Genom Mina Ögon (Foto)

Låter som en härlig spelning! :)

2011-05-23 @ 11:39:50
URL: http://lenasplanet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0