Elgiganten ljuger
Hej Jessica,
Tråkigt att se att du fått fel information från Elgiganten. När man skaffar ett abonnemang hos oss kan aktiveringstiden variera beroende på om man vill ha ett helt nytt nummer eller om man vill flytta med ett gammalt. Om man haft ett Comviq Kontantkort tidigare och vill behålla sitt nummer tar det upp till en vecka för abonnemanget att starta och om man vill flytta sitt nummer från en annan operatör tar det upp till två veckor. Fram till dess att ditt nya abonnemang startar kan du fortsätta använda ditt gamla SIM-kort.
Vi önskar dig välkommen som kund och hoppas du blir nöjd med din nya telefon när du har hunnit prova den. Tele2 har en egen iPhone-support, så om du skulle ha några funderingar kring till exempel appar, inställningar eller iTunes så kan du lätt nå oss på 0772-25 25 25 så hjälper vi dig. Om du har några andra frågor går det även bra att mejla mig.
Med vänliga hälsningar
Cecilia Uhr, Tele2
[email protected]
Vilken elgigant butik vart du inne på? (Har för mig du sagt men glömt :/ )
Vi kanske råkade ut för samma säljare :(