Halloween-fest 2011

Vilken kväll det blev! Såhär i efterhand kan jag konstatera att lösögonfransar är förjäkla jobbiga att få på. Och att lösnaglar och strumpbyxor inte går bra ihop...
.
Förfest hos Virre iaf! Lekte med kameran, vi knödde ihop oss både i soffan och sen i sängen haha. Inte bra med korta klänningar förresten... Min peruk åkte av lite då och då. Adam failade utklädningen. Rasmus fick en snygg (höhö) sminkning av mig. Batonger är kul. Vi var fett sena med att åka in till stan. Jag glömde min plånbok hos Virre och fick åka och tillbaka. Chez Amis, varför hamnade folket där? Fail.
Hade en riktigt kul kväll, mestadels.
.
Bilder från en grym kväll iaf (Jonathans bilder):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0