Min dator är normal!

Hej!
Igår tillbringade jag kvällen hos Rasmus. Första gången (ja okej, förutom några min i Malmö haha) vi träffades sen Frankrike i somras. Kul! Han fixade min dator så nu är den liksom helt normal, som vilken dator som helst! Äntligen haha. Innan har det varit seg så det är inte klokt. Tog seriöst 20-25 från att ha startat datorn till att jag kunde komma in på internet. Och ljudet var helt fucked up. Och nu funkar även ljudet, glaaaaaaaad tjej!

Klockan har gått fort ikväll. Ska strax göra lite varm choklad och en macka, sen börjar jag nog dra mig. Sovmorgon imon, börjar inte förren 10. Skönt!




                         Frankrike i somras! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0