Söndag

Godmorgon!

Jag har varit vaken sen 9. Det första jag tänkte på när jag vaknade var skolan... Haha. Det är så himla mycket att förstå nu i början. Bara en sån sak om hur schemat egentligen ser ut. På det schemat som finns ute finns inte föreläsningar eller seminarium med. Så får först och främst kolla på schemat för seminarium och föreläsningar, och i andra hand det andra schemat. Förvirrande...

Tänkte sitta idag och försöka förstå skolans hemsida ordentligt också, vi kommer använda den hur mycket som helst. Och kolla igenom litteraturlistan...
Haha F A I L att jag inte köpt några böcker än, måste fixa det i veckan.

Är det bara jag eller var det förvirrande för alla med allt nytt när ni började på universitetet/högskolan?...


1000 frågar och 5 svar... Typ.

Kommentarer
Postat av: Elle

SAMMA HÄR bara massa ångest! Sitter med en uppsats som ska va inne innan 24.00 inatt!!! har gjort typ nääästan halva nu haha PANIK

2011-09-19 @ 15:33:32
URL: http://elises.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0