Taggar för träning

Förra veckan började mitt nyttiga liv på riktigt igen. Eftersom jag verkligen tappat all kondition och styrka börjar om från början igen genom att köra basjympa-pass istället för medel. Det blev tre pass förra veckan, denna veckan satsar jag på ett baspass (ikväll), tre medelpass och ett besök på gymmet!
Känns väl som att det är bättre att vara sämst i medelpass-gruppen och en av de bästa i baspasset?
Tror det ger bättre resultat.

Ikväll får jag sällskap av Abba och Johan på jympan. Johan har också kort på Friskis, men håller sig för det mesta på gymmet. Abba ska testa på hur Friskis är, hon funderar på att skaffa kort där. Ser fram emot att se Johan på jympa.... Hej och hå för armar och ben haha han är så underbar!

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0