Where´s the party at?

Lördag kväll.. Jag sitter hemma och pluggar. Ambitöst? Haha
Just nu pluggar inför en redovisning på måndag. Har gjort ungefär hälften nu iaf, skönt.

Utöver det ska jag ha läst 105 sidor till måndag. Har inte ens börjat, när ska man hinna allt?
105 sidor i en vanlig bok med "normal svenska" går absolut, men i såna här kursböcker är det hur satans mycket som helst. Haha jag vet inte riktigt hur det ska gå, men får bara göra mitt bäst!

Nästa vecka blir det iaf party x 2! Nollningsfest på torsdag och party för Bohman på lördag, nu är det hennes tur att fylla 22!

Borde väl återgå till redovisningen nu... :)


Kommentarer
Postat av: Anna

svar: somsagt så får han väll skylla sig själv när han säger åt oss att spruta en massa ;P



men aja, du får väll tycka att vi var dryga då, vi hade kul iaf :')

2011-09-11 @ 10:33:54
URL: http://aennenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0