Kalmar

Bil - Träffa Deniese och Rebecca - Lunch - Alvaros slängkyssar - Street Team-möte - Middag - Rix Fm - Söta Alvaro - Överglad och översocial Göken - VIP för vakterna - Ola!
 
Sådär var Kalmar. Typ iaf. Gillar Kalmar som stad, det är som en småstad fast en storstad. Och Rix Fm är alltid kul, spec iår när Ramsells är utbytta mot Alvaro och Göken. Vet inte riktigt vad det var med Göken, men han blev jätteglad över att se mig och hoppade på mig med världens kram haha! Och Alvaro var också fin, han kom bara fram till mig efteråt haha. Sweetie. Vakterna förstod snart att jag inte var som dom andra tjejerna som stod där och var galna, utan att jag faktiskt är lugn och kunde stå inne i VIP-området utan att bli helt crazy.
 
Ola kom, efter mycket om och med. "Vi ses snart", 1 timma senare typ... Skägget ska vi inte snacka om. "Det har inte proviserat tillräckligt många än". Aja, ni vet ju hur Ola är vid detta laget haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0