Malmö

Det var dags för vår traditionella trip till Malmö, tredje året i rad! Jag och Mickan tog bilen från Götet, och Love tåget från Malmö. Förutom att en idiot ville hämnas på mig genom att ligga precis bakom mig med heljuset på för att jag tutade på honom, gick bilresan bra. Idioter i trafiken finns det gott om!
 
I Malmö stad lyckades vi köra fel, på exakt samma ställe som tidigare i år. Bilen efter oss kom också fel, u-svängar är bäst! Till slut kom vi fram till hotellet iallafall. "Menar du kort?" Det där med skånska asså...
Efter en massa strul med nyckelkorten kom vi in i vårt rum, aka vår lägenhet. "Rummet" var verkligen enormt! Sådär skulle jag absolut kunna tänka mig att bo, tillochmed mindre än så. Hur ofta har man diskmaskin på rummet? Och köksbord? Menar det ;) Kan dock erkänna att vi alla blev lite oroliga över att vi sett fel pris på nätet när vi bokade haha. 
 
 
Hämtade upp Lovisa på centralen, gjorde Systemet och hängde lite överallt. Sons of Midnight hälsade glatt på oss, vi träffade Danny och Panetoz i lobbyn, Sonny och Kim (Norlie & KKV) i trappan och jag trodde jag skulle dö haha! Men ja, jag tycker faktiskt att dom är så sjukt bra! Vi gick ut på stan, drack, spelade pilotspel hos Apple och sen började Rix! Bandet sög rätt ordentligt utan Alvaro och Blondie, men artisterna var bra! Riktigt fett när Norlie & KKV körde, även Panetoz. Och alla undrade över Agnes outfit, sexigt men lite väl naket kanske? Danny och dansarna lekte på scen, och jag höll på att hamna i slagsmål med en kille. Hur kan man bara komma och ställa sig framför någon när allt har börjat? Riktigt dålig stil. Man gör inte sådär inte att det får konsekvenser, åtminstone inte mot mig. Skulle jag inte haft min fina dyra kamera i handen skulle jag seriöst ha gått all in mot honom haha!
 
 
 
Vi bytte kläder, bättrade på sminket och drog mot Koi. Mickan höll på ett flyga i backen x antal gånge, höga klackar och kullerstan kanske inte är den bästa kombinationen. Efterfesten hade börjat och vem sa nåt om 25årsgräns? ;) Började med middag tillsammans med Jenny och Sabina iallafall! 199 kr för lite ris och en bit lax, och inga vanliga bestick?!?! Det där med att äta med pinnar är inte min grej kan jag avslöja. 
Danny försökte komma in på festen, utan band. Han berättade att han hatade auktoriteter och "Då har du ingen tv hemma!!". Till slut fick han och hans sällskap iallafall komma in. Uppe på VIP-avdelningen spelades sämsta musiken, men Pantetoz körde några moves innan ett stort sällskap av kostymnissar kom och slog sig ner i de reserverade sofforna. Boring, tyckte vi och alla andra så det var dags att dra vidare! 
 
 
Vi tog en taxi till hotellet och det var nog roligaste taxiresen ever haha. "Flytta på er, vi kör på taxameter!"
På hotellet hängde vi i lobbyn i flera timmar. Det dracks vin, käkades mackor och vi skaffade oss nya bekantskaper. Som till exempel Norlie & KKV´s maneger! "Hon lyssnar på dom typ 10 timmar om dagen!" haha. 
Till slut drog vi upp till vårt fina rum och underbara sängar, och efter några minuter sussade vi alla!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0