2011 blev 2012

Hur många är bakis idag? Inte jag iallafall! Tog det relativt lugnt igår, kände inte att jag behövde ha massa sprit för att ha kul.
.
Det började med att jag var hos Virre vid 14-tiden. Kollade igenom recepten och gjorde en lista på vad som skulle handlas. Ändå missade vi flera grejer haha fail. Tog fler timmar än väntat att handla, göra Daim-tårta och helstekt fläskfilé och potatisgratäng. Ändå glömde vi göra sås haha! Kl blev 19 och alla gäster kom. Då hade jag och Virre inte ens börjat byta om eller fixa oss, och maten var en bra stund kvar på. Men det gick ingen nöd på gästerna som tur var! Till slut blev vi och maten klara. Kvällen flöt på riktigt bra, det är verkligen så mycket mysigare att vara hemma på nyårsafton med fina vänner. Kom ännu mer gäster, why oh why? Hm ja, blev lite konstigt att tag...
.
.
Klockan närmade sig det nya året, vi gick ut och firade med små raketer, tomtebloss och cider! "Nu blev jag sugen...." var kom det ifrån? hahah! Vi gjorde upp en plan, speciellt stort tack till Abba, Vlad och Mackan! Planen funkade iaf. Och så blev stämningen mycket roligare igen.
.
.
Folk droppade av lite pö om pö, siste man som åkte var William vid halv fyra. Jag skulle sova hos Virre. Orkade snacka typ 5 min innan vi somnade båda på. Tack alla för en underbar nyårsafton, en av dom bättre i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0