Min onsdag

Trött tjej såhär dags. Ska strax sova, bara läsa ett kort kapitel i en bok om barns språkutveckling först!
Idag tränande jag för tredje gången denna veckan. Känns så skönt! Ikväll var det dans, och det är verkligen as kul. Lätt bästa passet :)
.
Idag hade Friskis medlemsdag på Stadium, vilket innebär att vi hade 20 % rabatt. Köpte två träningslinnen och en Converse-väska. Sjukt sköna linnen och perfekt passform så tog två i samma modell men olika färger. Och väskan, vad ska jag säga? Det är en väska och av märket Converse så hur skulle jag kunna låta bli att köpa den? Haha! Nämen unnade mig den eftersom jag velat ha en sån så länge. Dessutom kom lönen från Posten idag, och på fredag kommer lön från förskolan. Gillart! Och ja, jag ska spara och snåla massa ändå. Efter imon...
.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0