Svetten ska flöda!

Som så många andra började jag om på nytt 1 januari. Träningen ska åter bli en stor del av mitt liv. Jag mår som bäst när jag tränar ett par gånger i veckan och äter bättre. Det vet jag, ändå la jag av totalt i höstas. Men jag tappade all energi när pappa blev sjuk. Orkade ingenting.
.
Idag var jag och tränade för första gången på 2,5 månad. Kändes så himla skönt. Det blev 50 min snabbgång och 10 min löpning på löpbandet och sen körde jag maskiner i 30 min. Hann inte så mycket mer eftersom vi bestämt middagstid hemma. Innan tyckte jag gymmet var grymt tråkigt, men idag kändes det riktigt bra. Imorgon blir det ett dans-pass och resten av veckan får jag se hur jag ska lägga upp det. Nu kör vi iaf!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0