Stockholm - Måndag

Det blev måndag vi hade några timmar kvar tillsammans innan jag skulle ta tåget hem. Packade och gjorde oss klara för att dra in till stan. Gick runt i mysiga Gamla stan, käkade lunch vid vattnet (äntligen, som jag tjatat om det haha!). Det är nåt speciellt med kajen i Gamla stan asså!
Drog vidare till Söder och tog en glass i Stockholms godaste glasskiosk. Promenerade i solen på väg till tunnelbanan. Vid övergångsstället vid tuben står ingen mindre än snyggingen Matte! Så klockrent haha, vi pratade om honom kvällen innan och undrade vad han gjorde nu för tiden. Han var iaf lika snygg som social och efter en bra stunds tjöt var vi tvugna att lämna honom, annars skulle jag missa tåget. Hem till Love för att hämta väskan, stress in till centralen och vi kom rusade till mitt spår 5 min innan tåget skulle gå. Bra jobbat av oss haha!
Bästa bästa vi och Stockholm <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0