Första tatueringen

Tja! Det var fredag och dags för tatueras! Mötte upp dagens stöd, Elle, och drog till studion, rätt nervös haha. Valpen (Stefan) fick stjärnan på plats efter några försök och så kunde han börja tatuera. Insåg att man verkligen är olika känslig på olika ställen av kroppen. På vissa ställen på stjärnan gjorde det ont, men det var okej. Andra ställen var verkligen hemska, det kändes ungefär som att Stefan brände in stjärnan i skelettet typ. Svinont med andra ord. Satt och tryckte Elles händer, "Måste du trycka så hårt, det gör as ont!" haha. Tvingade Elle att prata med mig hela tiden om allt och ingenting, behövde försöka tänka på annat. I ungefär en timma satt jag och plågades och undrade om smärtan verkligen var värd tatueringen. Såhär i efterhand tycker jag absolut det, även om det var sjukt jobbigt! Men med en bra vän vid sin sida klarar man det mesta! Nöjd tjej.

.

(Ser ut som att det är min högerskuldra här, men det beror bara på att jag stod snett så att jag kunde fota bra ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0