Måndag igen

Inte haft en tanke på att blogga de senaste dagarna. Helgen gick för fort, dejt med J, plugg, Slottskogen och blev halvt sönderbränd, party, "Ni kan vara mina barn, kom här!", Johan på soffan och lite mer plugg. Typ. Kul som satan iaf, förutom brännan. Aldrig sett så dum ut haha. Illröd från halva låren (där shortsen sluta) och ner till fötterna. Och fläckig rygg och fläckiga armar (Rasmus ska aldrig mer få smörja in mig haha). Galna outfit-problem kan jag säga...
.
Just nu är sista tentan igång och det är så svårt att skriva när man i tankarna redan har sommarlov. Svårt att förstå att man slipper skolan i 3 månader, huuuuuur gött som helst!

 


Kommentarer
Postat av: Madde

Trevlig helg :) sv: jasså? Går ni ner ngt då? Är ni medlem eller kör ni på egen hand? :)

2012-05-28 @ 23:06:32
URL: http://madeilene.blogg.se/
Postat av: Madde

sv: oj det var ju jättebra :) man har ju hört att alla går ner i vikt av det (eller de flesta iaf) och att det är bra för man får äta allt och så där.. jag vet dock som sagt inte om jag pallar att räkna points.. men det går väl att ge det ett försök hehe.. dock tänker jag inte gå med i det programmet utan som er, köper egna böcker.. det finns ju en del på tradera har jag sett :)



hur snabbt gick ni ner då ? :)

2012-05-31 @ 21:06:06
URL: http://madeilene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0