Provjobb - Pass 1

Tja! Ikväll är jag allt bra trött. Har varit och provjobbat på äldreboendet där jag var på intervju för två veckor sen. Passet gick relativt fort och utan större missöden. Känns väldigt bra om jag får säga det själv och personalen verkade nöjda med mitt jobb! "Man kan tro att inte Jessica gjort nåt annat än jobbat med äldre!" "Dig vill jag behålla!". Känns väldigt skönt att höra sånt där.
Längtar faktiskt till torsdag efter nästa pass att jobba, avdelningen där jag är på har go personal och störtsköna äldre!
.
Om jag får jobbet ska jag köpa mig en ny datorn (en sån där lite laptop, gött i skolan, och en äkta Onepiece. Jag längtar haha!
Puss och Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0