Snart snart SNART!

Kan inte riktigt fatta att jag ska till Lovisa och USA om 1,5 vecka. Är så himla glad att det verkligen blev av. Får glädjefnatt lite då och då av tanken på resan vilket gör att jag typ hopp/dansar och bara skrattar haha. Hoppas ingen sett mig 8) Saknar Lovisa så mycket, ska bli så jäkla kul att träffa henne. Kommer bli världens kramkalas på flygplatsen i LA haha. Sen hur skönt det ska bli med semester är det nog ingen som kan förstå. Var ju inte ledig mer en än par dagar förra sommarn. Dock är det så mycket som ska ordnas innan resan. Jobb imon, Ullared på söndag. Och innan jag åker har jag 5 seminarium, en inlämning, en tenta, kalas hos morfar, hälsa på pappsen på sjukan, läsa nästa kurs litteratur, fixa ögonfransarna, klippa mig, försöka hinna med en grillkväll, städa och packa och försöka hinna andas haha. Hjälp. Ska bli intressant att se hur mycket jag hinner!
Nu måste jag sova. Klockan ringer 5.00. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0